Min 50-års dag + Mammas grav

Mamma sade till mig att hon aldrig kommer att vara här (i liv) på min 50-års dag så jag fick välja min 50-års present i förväg (guld halsband med diamanter), och hon hade så rätt. Så det blev jag som kom till henne istället på min 50-års dag genom att besöka hennes grav.

Mammasgrav20111228Mina2Halsband

Det andra halsbandet var mammas och hon gav den till mig med dessa ord; “När mammas hjärta brister, så har du mig här”. Jag har burit det sedan dess.

Efter detta så åkte vi vidare till Enköping för att checka in på Spa hotellet First Hotel. Mycket fint hotel lilla Enköping och vi gick ned till Spa’t för att simma och sedan sitta i bastun en stund. Oj vad underbart! och vi var ensamma så polen var våran. Även Bastun var tom så jag fick sitta i lugn och ro och njuta.

SpaPool

Efter det så gick vi till vår favorit resturang StattsHörnan för en härlig middag och det blev Oxfilé.

Oxfile20111228

Efter maten så gick vi tillbaka till hotellet och ner till Puben The Corner Inn där vi spenderade resten av kvällen och drack Murphy’s innan det blev sängdags. Min man (Darren) beställde en speciell låt för mig som dom i baren spelade upp i högtalarna, nämligen “No one can” med Marillion. Vi avslutade kvällen på Puben med en Irish Coffee.

MurphysIrishCoffee

Tack Darren för en Fantastisk födelsedag!

Tack Yvonne för att du tog hand om hundarna så detta kunde bli möjligt.

Leave a comment